حضور نماینده مردم یزد و اعضای شورای شهر یزد

در منطقه امام شهر و آزاد شهر و محله کوچه بیوک شهر یزد


یزدفردا "مشکلات اهالی منطقه امام شهر و آزاد شهر و محله کوچه بیوک با حضور نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر یزد بررسی شد.
به گزارش یزدفردا براساس اعلام دفتر نماینده مردم یزد و صدوق: در این بازدید که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و مسئولان شهرداری یزد حضور داشتند نیازهای مناطق مذکور مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم اتخاذ گردید.
مهندس اولیاء در پایان این بازدید در جمع نمازگزاران مسجد موسی ابن جعفر (ع) اظهار داشت خداوند را شاکرم که همدلی و صمیمیت لازم بین مردم و مسئولان اجرایی شهر وجود دارد و این به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهداست . عضو کمیسیون عمران مجلس افزود با توجه به حضور و عزم جدی مسئولان شهر و شورای شهر یزد ، پیگیری مواردی که در راستای وظایف نمایندگی است را دنبال خواهم کرد . وی با توجه به دور سوم سفر هیات دولت به استان یزد اظهار امیدواری کرد پروژه های فرهنگی منطقه آزاد شهر و امام شهر در دستور کار قرار گیرد.
وی از شهرداری یزد خواست با توجه به مشکلات زمین های دولتی و غیر دولتی که بلا تکلیف مانده است نسبت به حصار کشی زمین ها اقدام گردد .
مهندس اولیاء با توجه به ضرورت افزایش 20 نماینده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت یزد و صدوق با جمعیتی معادل 60 % جمعیت استان قطعاً استحقاق دو نماینده دارد تا انبوه مشکلات مردم در ابعاد مختلف توسط دو نماینده پیگیری و به نتیجه برسد.
در این جلسه رئیس شورای شهر و شهرداریزد در سخنانی خواستار مشارکت جدی مردم برای پیشبرد اهداف شهرداری برای خدمات رسانی بهتر به مردم شدند
.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا